Kako prenijeti mjerne podatke u HealthManager PC softver – Windows 8/10?

Da li ste ispravno povezali svoj mjerni uređaj na računar pod Windows 8/10 i aktivirali ga za prijenos podataka, a i dalje dobijate poruku o grešci? Da biste riješili ovaj problem, morate ažurirati softver upravljačkog programa. Da biste ažurirali softver upravljačkog programa, slijedite donje korake, koji su navedeni u uputstvu.

Podaci se ne prikazuju nakon prijenosa u softver aplikacije/računala.

Ako je greškom postavljena pogrešna godina, na primjer 2008., 2078., ovi podaci mjerenja neće biti prikazani u softveru jer su tada podaci predaleko u prošlosti ili budućnosti. Koristite uputstvo za upotrebu vašeg uređaja da provjerite da li je podešena ispravna godina. Godina se prikazuje samo na displeju u osnovnom podešavanju, a ne u pregledu mjerenja….

Moj uređaj ne puše manžetnu.

Imajte na umu da se manžetna mora staviti na lijevu ruku. Također provjerite da li su baterije ispravno umetnute. U zavisnosti od perioda skladištenja, baterije se mogu isprazniti. Ako tlakomjer i dalje ne pumpa, obratite se našoj službi za korisnike. Tu smo da pomognemo. Našu službu za korisnike možete kontaktirati putem sljedeće e-mail adrese: info@unalijek.com…