Česta pitanja

Šta sve podrazumjeva garancija?

Pod garancijom se podrazumjeva fabrički neispravan proizvod, te ukoliko se prilikom kupovine primjeti neispravnost proizvoda.

Garancija ne vrijedi kod:

  • oštećenja usljed nestručnog korištenja
  • potrošnih djelova (baterija, manžetna, raspršivač, posuda za lijek, maska i dr.)
  • grešaka za koje je kupac znao za vrijeme kupovine aparata
  • oštećenja nastalih pokušajima popravke od strane kupca ili neovlaštenih trećih strana
  • ukoliko se proizvod nije koristio i održavao shodno uputstvu (čišćenje kamenca i sl.)

Koji je minimalni iznos narudžbe? 

Nema minimalnog iznosa prilikom narudžbe proizvoda putem online kupovine. Za svaki ponuđeni proizvod se može izvršiti kupovina.

Ko snosi troškove dostave i koliki su?

Troškovi kupovine iznose 7 KM, a snosi ih kupac. Automatski prilikom narudžbe se trošak dostave uračuna u krajnju cijenu.

Na koji način rade dijagnostičke vage?

Dijagnostiče vage rade na principu elektorda. Kada bosi stanete na vagu, električna struja vrlo niskog intenziteta se sprovodi u vaše tijelo. Ta struja, koja se emituje sa jednog stopala na drugo nailazi na teškoće kada treba prijeći preko masnoće. Taj otpor tijela koji se naziva bioelektirčna impedencija varira zavisno od spola, starosti, visine korisnika i omogućava određivanje tjelesne masnoće.

Ovaj aparat ne predstavlja nikakvu opasnost jer funkcioniše pomoću vrlo slabe struje.

Da li smije koristiti TENS aparat osoba koja ima ugrađen pejsmejker? 

Kako bi spriječili zdravstvene tegobe molimo da Digital TENS/EMS ne koristite u slijedećim slučajevima:

  • ako imate ugrađene električne aparate (pejsmejker)
  • ako imate ugrađene metalne implantate
  • kod poznatih i akutnih srčanih aritmija i drugih smetnji srčanog ritma 

Prije svake upotrebe proizvoda, obavezno je pročitati upustvo o korištenju. Ukoliko prepoznate neko od upozorenja, molimo da ne koristite proizvode.

Kako mogu provjeriti svoju pošiljku?

Pošiljke možete provjeriti na broj telefona 033 761 140.

Dostavljate li robu izvan BiH?

Trenutno pošiljke dostavljamo samo unutar BiH.

Šta treba napraviti ukoliko aparat ne radi? 

Nakon što ste otvorili proizvod i postupili onako kako piše u upustvu, a aparat i dalje ne radi provjerite da li su utičnice ispravne. Ako i dalje ne radi, nemojte ništa otvarati i popravljati na svoju ruku, nego kontaktirajte naš servis kako bi ovlašteni serviser provjerio o čemu se radi.

Na koji način je najbolje da se koristi dijagnostiča vaga? 

Da biste u potpunosti bili zadovoljni ovim proizvodom, najbolje je mjeriti težinu pod istim okolnostima:

  • uvijek se vagajte bosih nogu. Stopala moraju biti suha i pravilno postavljena na elektrode
  • po mogućnosti, jednom sedmično odmah nakon buđenja
  • 15ak minuta nakon buđenja, kako bi se voda u tijelu distribuirala u donje udova

Bitno je naglasiti da ne postoji nikakav kontakt između nogu (butine, koljena, listovi) ili između stopala.