Povrat proizvoda, novca i reklamacije

Ukoliko prilikom prve upotrebe uređaja ustanovite da je proizvod koji ste kupili neispravan, molimo Vas da nas kontaktirate.

U roku od 8 dana kupovine odobravamo povrat novca. Uređaj ne smije imati fizička oštećenja.


Uz uređaj je obavezno priložiti račun i garanciju.
Reklamacije nakon 8 dana od kupovine uređaja – Zaprimamo na servis.
 – Online reklamacije – Potrebno je da kupac pošalje pismeno
obrazloženje sa nazivom uređaja te opisom reklamacije. Navedeno
možete poslati na mail info@unalijek.com, nakon čega ćete biti
kontaktirani.
 – U slučaju zamjene proizvoda, kupac snosi troškove povrata i
ponovnog slanja proizvoda.
Povrat novca se vrši načinom plaćanja koji je upotrijebljen prilikom kupovine osim kod narudžbi koje su plaćene gotovinom prilikom
preuzimanja. Sredstva kupcu koji je plaćanje izvršio debitnom ili kreditnom karticom bit će upućena na račun na koji je primio uplatu.
Konačan rok za povrat sredstava ovisi isključivo od poslovne banke preko koje je transakcija izvršena.